Pisanie pracy magisterskiej nie jest łatwym zadaniem - wielu studentów ma problem już od pierwszej chwili, gdy trzeba zdecydować się na temat swojego opracowania. Jak to wygląda na studiach z marketingu? Jak temat wpływa na przebieg pracy i zbieranie bibliografii?
Po pierwsze, ważne jest zainteresowanie daną dziedziną. Dobra praca magisterska z marketingu pisana będzie z pasją - gwarantuje to lepsze przygotowanie i zaangażowanie przy jej powstawaniu. Jeśli jednak student nie może wymyślić własnej propozycji, zawsze może zainspirować się gotowymi motywami i przerobić je po swojej myśli. Przykładowym tematem pracy magisterskiej może być omówienie wizerunku kobiet prezentowanego we współczesnych reklamach. Przeanalizowanie całokształtu przekazu rynku w tym kontekście pozwoli na dość ciekawy przegląd i sięgnięcie do łatwo dostępnych źródeł. Jak wskazują eksperci z Prace.edu.pl, student kreatywny postawi sobie dalsze pytania, na przykład:
Na tej bazie może powstawać wiele innych, oryginalnych tematów, które zależą tylko od inwencji studenta. Reklamy podejmują różną tematykę i często kreują alternatywny świat ideałów. Stąd kolejną propozycją tematu będzie rozważenie relacji między obrazem reklamy, a rzeczywistością. Uczelnie bardzo często też odnotowują prace omawiające marketing internetowy - jego funkcje, działania, możliwości. Niektórzy studenci analizują promocję wybranego sektora bądź przedsiębiorstwa.
Najważniejsze jest wstępne określenie tematyki i przygotowanie planu pracy. Na tym etapie dużym wsparciem powinien być promotor - niestety często realia są inne i student zostaje pozostawiony sam sobie. W takiej sytuacji warto zgłosić się do specjalistów, którzy pomogą przygotować dobry plan i dopracowanie brzmienia tematu. Ciekawą ofertę można znaleźć na stronie prace.edu.pl. Wiedząc już co chce się powiedzieć i czego się szuka, dużo łatwiej przystąpić do pisania pracy i pomyślnej obrony w pierwszym terminie.
WWW: https://www.prace.edu.pl/
Dodano: 2018-11-14
Miejscowość: Kraków
Adres: Skrytka pocztowa 220
Kod pocztowy: 30-960
Telefon: